Shop Mobile More Submit  Join Login
Whole Lotta Love by LaurenCalaway Whole Lotta Love by LaurenCalaway
2011-Malachi Banales
MUA-Jackie Aina
Styling-me

Whole Lotta Love by Led Zeppelin

You need coolin', baby, I'm not foolin',
I'm gonna send you back to schoolin',
Way down inside honey, you need it,
I'm gonna give you my love,
I'm gonna give you my love.

[Chorus]
Wanna Whole Lotta Love [X4]

You've been learnin', baby, I've been yearnin',
All them good times, baby, baby, I've been yearnin',
Way, way down inside honey, you need it,
I'm gonna give you my love... I'm gonna give you my love.

[Chorus]

You've been coolin', baby, I've been droolin',
All the good times I've been misusin',
Way, way down inside, I'm gonna give you my love,
I'm gonna give you every inch of my love,
Gonna give you my love.

[Chorus]

Way down inside... woman... You need... love.

Shake for me, girl. I wanna be your backdoor man.
Keep it coolin', baby.
Add a Comment:
 
:iconscorching-whirlwind:
Scorching-Whirlwind Featured By Owner Jul 17, 2015
She's hot!
Reply
:iconpetimbo:
petimbo Featured By Owner Nov 26, 2013
Very sexy model!
Reply
:iconalembic-lynx:
Alembic-Lynx Featured By Owner Apr 15, 2013  Professional Photographer
beautifully done ..lovely portrait
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Apr 15, 2013  Professional Photographer
thank you!
Reply
:iconalembic-lynx:
Alembic-Lynx Featured By Owner Apr 15, 2013  Professional Photographer
as always wonderful work
Reply
:iconiceofwolf:
iceofwolf Featured By Owner Oct 3, 2011  Hobbyist Writer
You show your versatility yet again. This is a wonderful look for you (even if we can't see your tattoo). :aww:
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Oct 4, 2011  Professional Photographer
thnks! :hug:
Reply
:iconshadothezombie:
shadothezombie Featured By Owner Sep 28, 2011
I can never get tired of you (at least your photos ;)+)
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 28, 2011  Professional Photographer
thank you :)
Reply
:iconnfteixeira:
nfteixeira Featured By Owner Sep 28, 2011  Professional Digital Artist
WOW! Loved all the indian wild look! Very becoming! Congrats! ;)
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 28, 2011  Professional Photographer
thnks!
Reply
:icontruman4:
Truman4 Featured By Owner Sep 28, 2011
This is really you? Wow, you should be an actress!
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 28, 2011  Professional Photographer
actually i am hehe :)
Reply
:icontruman4:
Truman4 Featured By Owner Sep 29, 2011
You are an actress?
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 29, 2011  Professional Photographer
yes i am
Reply
:icontruman4:
Truman4 Featured By Owner Sep 30, 2011
Great, I hope I will see you in some movie. Good luck!
Reply
:icondjgphotography:
djgPhotography Featured By Owner Sep 27, 2011  Hobbyist Photographer
Simply beautiful!!! I decided you're my favorite girl of all time ;)
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 27, 2011  Professional Photographer
really??? me??? :tighthug:
Reply
:icondjgphotography:
djgPhotography Featured By Owner Sep 28, 2011  Hobbyist Photographer
:love: yup!
Reply
:iconsasan-ghods:
sasan-ghods Featured By Owner Sep 27, 2011  Professional Traditional Artist
what a pretty
beautiful again :D
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 27, 2011  Professional Photographer
ty :)
Reply
:iconleanbb:
Leanbb Featured By Owner Sep 27, 2011  Hobbyist General Artist
I love this song! Looking forward fore more shots!
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 27, 2011  Professional Photographer
great song :)
Reply
:icongermanpete:
GermanPete Featured By Owner Sep 26, 2011  Hobbyist Photographer
I'm once more stunned at how versatile you are.
There really are moments when I open a picture and think: This can't be Lauren.
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 27, 2011  Professional Photographer
hehe ty :)
Reply
:iconcarlatovar:
CarlaTovar Featured By Owner Sep 26, 2011  Hobbyist Photographer
You look very beautiful on this shot (: luv your hair!
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 27, 2011  Professional Photographer
thank you!
Reply
:iconcarlatovar:
CarlaTovar Featured By Owner Sep 27, 2011  Hobbyist Photographer
:hug: (:
Reply
:iconozzboyd:
ozzboyd Featured By Owner Sep 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
OK, enough with the awesome songs or I'm seriously gonna start thinking that you're absolutely perfect. :love::headbang:
Anyway, I love this hippie look on you. More to come from this shoot? :please:
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 26, 2011  Professional Photographer
tons :) ty
Reply
:iconozzboyd:
ozzboyd Featured By Owner Sep 26, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yay! :la:
Reply
:iconfum316:
fum316 Featured By Owner Sep 26, 2011  Student General Artist
Whew! Wow!
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 26, 2011  Professional Photographer
ty :)
Reply
:iconfum316:
fum316 Featured By Owner Sep 26, 2011  Student General Artist
Any time Lauren!
Reply
:iconlimecayman:
Limecayman Featured By Owner Sep 26, 2011  Professional Filmographer
No, seriously...? My girl yuh sexy bad bad bad bad. lol.
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 26, 2011  Professional Photographer
:)
Reply
:iconnomad55:
Nomad55 Featured By Owner Sep 26, 2011  Hobbyist General Artist
You look Phenomenal as always :)
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 26, 2011  Professional Photographer
thank you :)
Reply
:iconnomad55:
Nomad55 Featured By Owner Sep 26, 2011  Hobbyist General Artist
You're welcome sweetheart :D
Reply
:iconwillowhisperer:
Willowhisperer Featured By Owner Sep 26, 2011  Professional Photographer
SHAKE FOR ME, GIRL, I WANNA BE YOUR BACKDOOR MAN ;D

And now seriously - Love it, the song, the band, and the photo ofcourse ;)
Reply
:iconlaurencalaway:
LaurenCalaway Featured By Owner Sep 26, 2011  Professional Photographer
thank you so much
Reply
:iconwillowhisperer:
Willowhisperer Featured By Owner Sep 26, 2011  Professional Photographer
No no, Lauren, THANK YOU ;)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 26, 2011
Image Size
10.0 MB
Resolution
2832×4256
Link
Thumb
Embed

Stats

Statistics are temporarily unavailable


Camera Data

Make
NIKON CORPORATION
Model
NIKON D700
Shutter Speed
10/2500 second
Aperture
F/29.0
Focal Length
70 mm
Date Taken
Sep 24, 2011, 1:05:45 PM
Software
Adobe Photoshop CS3 Windows
×